Korpen Malmö IF har beslutat sig om fortsatt stängning av föreningen 7 april 2020

UPPDATERAD 2020-04-07, kl 09.07

VIKTIGT MEDDELANDE!

Styrelsen har tagit beslut om att fortsätta pausa vår verksamhet.

Styrelsens beslut är följande;

>>> All träning och gruppträning ställs in till den 2 maj.

>>> Utomhusserierna 2020 i Fotboll ställs in till den 2 maj.

Kansliet fortsätter arbetet med att förbereda och planera för att köra igång verksamheten med så kort varsel som möjligt.

Som vi tidigare meddelat så kommer styrelsen hantera frågan om hur föreningen ska hantera de ekonomiska aspekterna av de inställda verksamheterna vid senare tillfälle.

Styrelsens uppfattning är glasklar i denna fråga.
För att kunna ta så bra beslut som möjligt så måste man först få reda på dom faktiska konsekvenserna av denna för oss alla overkliga situation. Det betyder att denna fråga skjuts fram tills föreningens verksamhet är i full gång igen.

Innan styrelsen har fattat ett beslut så kommer vi tyvärr inte kunna ge några besked kring hur eventuell kompensation för inställd verksamhet kommer se ut.

Vi ber er ha tålamod kopplat till dessa frågor.
Så snart vi har ett besked kommer vi ta kontakt med berörda medlemmar.

Vid eventuella frågor skicka ett mejl till info@korpenmalmoif.se så försöker vi svara på era frågor så gott vi kan.

Korpen Malmö kommer att hålla sig uppdaterad & följa utvecklingen kring Corona situationen noggrant.

Styrelsen kommer att ta nästa beslut om att öppna upp eller att ha fortsatt stängning av föreningen måndag den 20 april 19:00.

Var rädda om er tills vi hörs och ses!

Korpen Malmö IF