Korpen Malmö Fotbolls arrangemang 2014 14 januari 2014

Om du älskar fotboll och innebandy och vill utöva det i gemenskap med vänner är vi föreningen för dig. Korpen Malmö Fotboll arrangerar massa fina fotbolls- och innebandyevenemang under 2014. Välkommen att anmäla ditt lags intresse. Har du inget lag så hittar vi ett till dig.

Se nedan för viktiga datum kring våra arrangemang.

• Five-a-side cup för damer 25/1 och 1/2. Anmälan senast 17/1.
  • Five-a-side cup för herrar 15/2, 22/2 och 1/3. Anmälan senast 3/2.
  • Innebandycuper för dam-, herr- och mixlag 8/3 och 9/3 (inbjudan kommer finnas på hemsidan v 5)
  • Utomhusserier på konstgräs april-november (inbjudan och info finns på hemsidan v 6)
  • Bror Helgessons Minnes cup mars-april (inbjudan och info finns på hemsidan v 6)

Vi har också fotbollsträning för spelare som vill hålla igång mellan matcherna genom vår Måbrafotboll. Läs mer på hemsidan under fliken Måbrafotboll eller vår Facebooksida Malmö Korpen Fotboll för mer information om Måbrafotbollen.