ALLMÄN FÖRENINGSINFO 27 november 2020

I förra veckan (47) meddelade vi att vi skulle återkomma med besked och svar i denna veckan gällande kompensation för inställd verksamhet.

Vi har jobbat hårt med underlag för olika scenarion gällande när vi får sätta igång med verksamhet igen.  Föreningen är i sig själv beredd att sätta igång med verksamhet med kort varsel men den stora frågan vi brottas med är När får vi sätta igång verksamhet igen?

Tyvärr så har processen med att jobba fram underlag för beslut dragit ut på tiden på grund av sjukdom.

Men nu precis idag fredag 27 november tog föreningen beslut om följande arbetsordning;

1, Förberedande underlagsmöte på måndag den 30 november.
2, Ordinarie Styrelsemöte på tisdag den 1 december.
3, Styrelsens beslut kommer att skickas ut per mejl senast fredag den 4 december.

Situationen är extremt komplex för föreningen för tillfället.
Och vi hoppas på allas förståelse och förtroende.
Ni skall veta att vi gör allt i vår makt för att Korpen Malmö IF skall överleva och finnas kvar i framtiden.

Vi behöver varandra mer än någonsin!

Trots allt det jobbiga och tråkiga omkring oss så önskar vi alla våra medlemmar en fin helg!

Korpen Malmö IF
Tradition & Kvalité sedan 1927