Five-a-side är tillbaka i Korpen! 20 december 2013

Korpföreningen Malmö Fotboll välkomnar tillbaka en gammal Korpenklassiker five-a-side och bjuder in medlemmarna till två cuper i början på 2014.

25 januari och 1 februari bjuder vi in fotbollsälskande damer till en five-a-side cup på Bellevuestadion. 8 lag spelar gruppspel 25 januari och de 6 bästa lagen går vidare till slutspel 1 februari. Se inbjudan på hemsidan för mer information och för att anmäla ditt lag.

15 februari, 22 februari och 1 mars bjuds herrarna in till en liknande cup men med två gruppspelsdagar 15 februari och 22 februari. 8 lag välkomnas och spelar i en dubbelserie på varsin gruppspelsdag. De 6 bästa lagen går vidare till den rafflande slutspelsdagen 1 mars. Se inbjudan på hemsidan för att ta del av mer information och för att anmäla ditt lag.

Har du frågor kan du vända dig till ansvarig tävlingsledare Louise Berg på louise@malmokorpenfotboll.com