Information om Utomhusserien 2021 Fotboll 15 mars 2021

Fotbollsälskare!

I ett vanligt verksamhetsår skulle den här informationen handla om att vi öppnat upp anmälan för Utomhusserien 2021.
Men som ni vet så är det inget vanligt år med anledning av Covid – 19.

Detta betyder att anmälan till Utomhusserien 2021 kommer att vara lite annorlunda än föregående år.
Då vi inte vet när vi får starta upp / om vi får starta upp verksamhet igen med
allt vad det innebär i extra arbete för både lagen och kansliet så gör vi för enkelhetens skull detta året enligt nedan;

Anmälan till Utomhusserien 2021

Skicka ett intressemejl till Amara Azeem: amara@korpenmalmoif.se

Uppge lagets namn & att ert lag är intresserade att vara med i Utomhusserien 2021.

Intresseanmälan är inte bindande på något sätt!

När Korpen Malmö får besked om att vi får sätta igång vår verksamhet igen så öppnar vi upp anmälan i vårt system
och meddelar alla lagen som visat intresse att nu är det dags att anmäla sig om man vill vara med.

I inbjudan kommer det att stå som vanligt all information om matchantal, matchtider och serieavgift.

Vi kan ta emot 72 lag till årets serie, först till kvarn gäller.

Här kommer övrig info gällande kompensation för inställd verksamhet 2020.

Bestämmelser kring återbetalning

Alternativ 1,

Er avgift behålls av Korpen Malmö IF och ni kan använda summan för att få reducerat pris
på er nästa anmälan gällande serieverksamhet i Korpen Malmö IF.

OBSERVERA! VIKTIGT!

Detta alternativ gäller fram till SÖNDAG 5 DECEMBER 2021

Därefter kan man inte ansöka om kompensation ifrån Korpen Malmö IF enligt Alternativ 1
Skicka ett mejl till Amara Azeem och meddela att ert lag önskar ha er avgift tillgodo för kommande arrangemang: amara@korpenmalmoif.se

Alternativ 2,

Om laget inte vill fortsätta spela så kommer vi att betala tillbaka hela summan för dom matcher som blev inställda.
Detta kommer dock att göras när Korpen Malmö IF är uppe i normal föreningsverksamhet igen och har full kontroll på kassaflödet.
När detta sker kan ingen ge besked om dags datum, detta då vi inte kan säga med säkerhet hur allt gällande Covid-19 kommer att utveckla sig framöver.

Kommer det ta 1 månad? 3 månader? 6 månader eller mer? Ingen vet! Därav kan vi inte sätta något utbetalningsdatum.
Meddela Korpen Malmös ekonomiansvarig Amara Azeem att ert lag önskar att få er avgift återbetald så sätter hon upp er på återbetalningslistan.
Därefter kommer hon att hålla koll & meddela er den dagen när vi kan betala tillbaka avgiften.

Detta alternativ gäller fram till SÖNDAG 5 DECEMBER 2021

Därefter kan man inte ansöka om kompensation ifrån Korpen Malmö IF enligt Alternativ 2
Skicka ett mejl till Amara Azeem och meddela att ert lag önskar att bli uppsatt på återbetalningslistan: amara@korpenmalmoif.se

Alternativ 3,

Vill ni hjälpa föreningen i den svåra situation som vi hamnat i och skänka era innestående pengar till föreningen?
Detta så att vi kan få så bra möjlighet att även i framtiden kunna erbjuda korpverksamhet i Malmö stad.
Vi är i en mycket komplex situation där det stora utmaningen för föreningen är att vi inte vet när vi får starta upp verksamhet igen.
Meddela föreningen att ni vill skänka avgiften till föreningen genom att skicka ett mejl till Amara Azeem: amarakorpenmalmoif.se
Alla som väljer detta alternativ kommer att nämnas i fina sammanhang.

Ett stort tack till alla er som väljer Alternativ 3.

OBS! Har ert lag redan meddelat vilket alternativ ni önskar så kan ni bortse ifrån informationsdelen gällande kompensation för inställd verksamhet 2020.

Sist men kanske det viktigaste…

Varmt välkomna med er intresseanmälan och det är vår stora förhoppning att kunna välkomna er snart till Lindängens IPs helt nya hybridgräsplan!

Var rädda om er tills vi ses!

Korpen Malmö IF