Viktig serieinformation gällande Inomhusserien 2021-2022 Kombihallen 5 oktober 2021

Matchkalendern är nu fastställd och definitiv.
Serierna är lottade så jämnt som möjligt och det finns ingen skillnad i rangordning gällande A & B serien.

Tyvärr kan vi inte anordna något slutspel denna säsongen då föreningens ekonomi och arbetsorganisation
är mycket ansträngd på grund av 18 månaders Covid -19 problematik.
Vi hoppas kunna erbjuda slutspel från och med säsong 22-23 igen då vi förhoppningsvis kommit ifatt med allt.

Övrig information

För att arrangemanget skall bli så roligt och så bra som möjligt är det av största vikt att ni läser igenom nedanstående information.

Registrering av spelare

Vid kontroll så har vi lagt märke till att det är några lag som inte registrerat spelare till sitt lag ännu.
Det är hög tid att göra det nu! Logga in på er sida och bjud in spelare till ert lag per e-post.
Spelarna som skall vara med i ert lag måste alltså anmäla sig själv och bli medlemmar i Korpen Malmö IF.
För att kunna vara bokningsbar till lagets matcher måste man bli medlem och betala sin medlemsavgift.

VIKTIGT!

Vi har ingen möjlighet att på plats precis innan matchstart hjälpa till med att registrera många nya medlemmar till ert lag!
Därför är det av yttersta vikt att ni ser till att anmäla alla spelare som skall vara med i god tid före match!
Under seriens gång så kan ni anmäla gränslöst med spelare till ert lag löpande.

Behöver ni hjälp med att registrera spelare?

Kontakta Amara Azeem
amara@korpenmalmoif.se
0704-484588

Kom i tid till match!

Det är av högsta vikt att matcherna startar på utsatt matchtid!
Av den anledningen är det av yttersta vikt att alla lag kommer i god tid före match.

Ifyllande av matchrapport

VIKTIGT!
Samtliga lagledare skall fylla i matchrapport innan matchstart.
Matchrapporten finns digitalt på nätet.

Ansvarig lagledare skall logga in i KIT och anmäla spelare till aktuell match.
Ansvarig lagledare skall även skriva in i matchrapporten tröjnummer på respektive spelare som skall deltaga i aktuell match.

Behöver ni hjälp med att registrera spelare till match?

Kontakta Amara Azeem
amara@korpenmalmoif.se
0704-484588

Behöver ni hjälp på plats så är det bara att gå till vårt sekretariat som finns i Kombihallen

Serieavtal

VIKTIGT!

Vi kommer att skicka ut ett serieavtal per e-post till samtliga ansvariga lagledare onsdag 6 oktober.
Avtalet skall noggrant läsas igenom och godkännas av dig som lagledare.

ATT OBSERVERA! AVTALET MÅSTE GODKÄNNAS FÖR ATT LAGET SKALL FÅ DELTA I SERIEN.

Ta del av avtalet redan nu genom att KLICKA HÄR!

Behöver ni flytta match eller lämna W.O?

Vi kommer att vara mycket restriktiva med att flytta matcher.
Detta på grund av att vi inte har fått så många tider tilldelade denna säsongen.
För mer info gällande flytt av match & lämnande av W.O samt kostnader mm KLICKA HÄR!

Tävlingsbestämmelser

För att serien skall bli så rolig som möjligt så är det viktigt att ni tar del av våra tävlingsbestämmelser.
Ta del av dom genom att KLICKA HÄR!

Viktigt! Viktigt! Viktigt!

Endast skor med dubbar är tillåtna! Skor med slät sula är ej tillåtna.

Benskydd är obligatoriskt!

Samtliga spelare skall bära enhetlig färg på matchtröjan med tryckta nummer på ryggen.

Det är inte tillåtet att tejpa eller måla dit siffror.

Matchkalender & tabeller

Matchkalendern är klar och ligger nu ute på hemsidan samt på er personliga sida i administrationssystemet.

KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL MATCHKALENDER I KIT!

KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA TILL MATCHKALENDER PÅ HEMSIDA!

Kvitto till friskvård
Vill ni söka friskvård för ert deltagande i serien och behöver ett kvitto till er arbetsgivare?

Kontakta Amara Azeem så hjälper hon till med det!
Epost: amara@korpenmalmoif.se

Avslutande ord!

Korpen Malmö IF önskar alla lagen ett stort lycka till i serien!

Korpen Malmö IF
Tradition & kvalité sedan 1927