Nu öppnar vi anmälan för vår bordtennisserie, vårsäsongen! 19 oktober 2016

Nu öppnar vi upp anmälan för vårsäsongen i bordtennisserien. Första omgången spelas preliminärt söndag. 15 januari.

Har du funderat länge på att det vore kul att spela bordtennis igen, plocka fram racket ur lådan och anmäl ditt lag. Det räcker med två, tre spelare för att kunna bilda ett lag. Men det kan vara bra att vara några till, så ta tag i grannen, arbetskompisen eller studiekamraten. Varje tillfälle spelar ditt lag två matcher, vilket gör att det blir match i snitt varannan söndag januari-april. Vi kan även komma att använda tisdagar.

Sista anmälningsdagen är 23 december, eller när serien är fulltecknad. Så vänta inte, skicka in din anmälan direkt.

All information om serien och hur du anmäler dig finns att läsa om du KLICKAR HÄR!

Vid frågor kontakta,

Johan Jönsson