Ett stort tack för det gångna året : ) 21 december 2017

Korpen Malmö vill på detta sätt tacka alla våra medlemmar för det gångna året och önska er varmt välkomna tillbaks 2018.

Ni som vill sätta igång med träning redan i början av januari så har vi 4 stycken fina arrangemang som vi bjuder in till! Bordtennis, Innebandy, Zumba & Handboll.

Ni hittar info och anmälan här: http://www.korpenmalmoif.se/aktuella-serier-cuper/

2018 så planerar vi även att starta upp verksamhet i Padeltennis, Esport samt löpargrupp.

I mitten av januari kommer samtliga fotbollslag att få en enkät att svara på som rör vår framtida fotbollsverksamhet.
Vi blir enormt glada om ni vill medverka!
Tag chansen & var med & påverka!

Vårt avtal med PATRICK går ut den 31/12 2017.
Så skynda på ni som vill köpa sportkläder till 50 % rabatt.
Man kan givetvis köpa efter den 31/12 men då till helt andra priser. Vill ni handla så skicka ett mail för inloggningsuppgifter.
info@korpenmalmoif.se

Föreningen stänger sin verksamhet och personalen går på välförtjänt ledighet i perioden 23 december – 6 Januari.

Ännu en gång ett stort tack för 2017!

God jul & ett Gott nytt år önskar

Styrelsen med Personal