Boka träningstider på Mellanhedens IP i höst/vinter 16 oktober 2014

– Korpen Malmö Idrottsförening – Medlemserbjudande

Nu kan vi erbjuda våra medlemmar att, om det nyttjas rätt, träna kostnadsfritt på Mellanhedens IP under vecka 46 till vecka 12. Vi vill se föreningens arena fylld av aktiviteter för medlemmarna hela året runt och hoppas att detta ska bli en fin återkommande tradition.

Tider som finns att boka (gäller en halvplan)

Måndagar:       17:00 – 18:30

Tisdagar:           17:00 – 18:30                                 18:30- 20:00

Onsdagar          17:00 – 18:30

Torsdagar:        17:00 – 18:30                                 18:30- 20:00

Perioder:

Vecka:  46 – 51, 3 – 12

Förutsättningar:

* Ni tecknar ett avtal med föreningen samt betalar in ett förskottsbelopp på 3200 kr som återbetalas om ni är på plats vid varje träningstillfälle.

* Skulle laget inte komma till ett träningstillfälle så blir ni debiterade med 200 kr per gång vilket kommer att dras från det förskottsbelopp ni betalat. Detta eftersom planen då står tom och kunde nyttjats till annan verksamhet.

* När perioden är slut återbetalas resterande belopp.

Observera alltså att om ni kommit till varje träningstillfälle ni bokat så får ni tillbaka hela beloppet. Ni har då tränat på fin konstgräsplan gratis i 16 veckor.

* Det går bra att på sina bokade träningstillfällen bjuda in andra lag att möta i vänskapsmatcher.

Undantag ang debitering:

Skulle planen inte vara spelbar på grund av snö eller dylikt får ni meddelande från föreningen att träningen inte kan genomföras. Vid sådant tillfälle blir ni såklart inte debiterade.

Krav från föreningen:

Vi vill att det lag som bokar tiden är medlemmar hos föreningen och att en representant från varje lag kommer ner till funktionär på plats och fyller i närvaro för vilka som deltagit.

Det är viktigt att respektera det lag som ska träna efter ditt träningstillfälle och vi ber er därför kliva av planen när er tid är slut.

Ni får förutom träningstiden:

– Tillgång till bollar

– Tillgång till västar

– Tillgång till omklädningsrum, dusch och bastu

Det är först till kvarn som gäller så hör av er till oss så fort som möjligt med er intresseanmälan!

Senast fredag 24 oktober kl 12:00 vill vi höra från er.

Med idrottslig hälsning

Ola Pettersson