Dags för slutspelscup IH 2014-2015 28 april 2015

Då var det dags för Slutspelscupen gällande Inomhusserierna 2014-2015 Lördag den 9 maj på Mellanhedens IP.

Viktig information!

* Jag uppgav fel info gällande indelning av lag i förra mailet. Rätt info är det mail som gick ut före serien startade.
Den indelning som står i aktuell matchkalender är det som gäller. Denna info gäller IH 2014-2015.

* Samtliga lag ombedes att gå in och kolla i matchkalendern när ert lag skall spela.
Man kan söka på sitt eget lag eller så väljer man Division (ALLA) och scrollar längst ner.
(Det har skett förändringar sedan igår!)

* Inga nyregistreringar tillåts till cupen.

* Matchtid 1X13 minuter, 1X18 minuter eller 1X20 minuter beroende på hur många lag som finns i respektive slutspel.

* Kom i god tid och var väl förbereda inför match så att vi kan hålla tidschemat. (Vi kommer spela 54 matcher på hela dagen)

* Vi kommer att ha öppet Peters Bodega där vi säljer kalla drycker & tilltugg.

* Ta med gott humör och låt cupen bli en fotbollsfest!

Till Matchkalendern; http://www.korpenmalmoif.se/matchkalender/

Vi önskar alla lagen lycka till!

Frågor? Funderingar? Kontakta undertecknad!

Med idrottslig hälsning

Ola Pettersson