Korpen Malmö IF:s damlag söker spelare! 5 juni 2014

Vårt underbara representationslag dam söker fler glada spelare! Laget har gjort en fantastisk resa från att ha tre spelare och en tränare med en dröm om att bygga ett lag och skapa något unikt. De spelade i div 4 förra året och gick upp direkt till div 3 där de nu kämpar för att dra nya lärdomar. Framgång för laget är att utvecklas och ha roligt tillsammans, oavsett resultat. Känner du att du kan och har lust till att träna 2 ggr i veckan och spela match till helg så ska du höra av dig till kfdam@malmokorpenfotboll.com för att provträna och lära känna oss bättre. Vår fina ledarbas kommer ta hand om dig med öppen famn. Hoppas vi ser dig i vår matchtröja snart!

Observera att laget spelar i Skånebolls seriespel, inte i korpserier. Däremot går det bra att dubblera, alltså att spela både i Korpen och i representationslaget. För mer info, kontakta lagledarna.